Пратичні роботи організовую таким чином,
щоб учні самостійно виконували роботу.
Проводили дослідження шляхом виділення
суттєвих для виконання конкретного завдання елементів дій.
Підбиваючи підсумки важливо
зрозуміти як рівень засвоєння знань учнями, так і їхні враження від уроку.
Добір завдань
здійснюю з урахуванням обов'язкових результатів навчання, міжпредметних
зв'язків та практичної спрямованості навчання.
Усвідомлення учнями можливості
застосування ІКТ при вивченні інших навчальних предметів.
Крім зазначених вище способів роботи, важливим і доречним при вивченні окремих тем є робота учнів над спільним проектом.
Свою педагогічну
проблемуреалізуюів
позакласній роботі, а самешляхом
залучення учнівдо роботи по супроводу та
інформаційного наповнення шкільного сайту.
Залучаю учнів до участі в
Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»
Виховую своїх учнів
особистим прикладом детальніше...